Meteen naar de content

GRATIS verzending in 🇳🇱 & 🇧🇪

Voor 20:00 besteld, morgen in huis

30 dagen GRATIS retourneren

    FAQ

    Bestelling en levering

    • Wat is de levertijd?

    Wanneer je voor 20:00 besteld wordt jouw pakket dezelfde dag nog verzonden! De levertijd bedraagt 1 tot 2 werkdagen voor zowel Nederland als België.

    • De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

    In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.

    Heb je 5 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op info@kimodirect.nl.

    • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij nemen de gehele verzendkosten van de bestelling op onze rekening. Dit betekend dat de verzendkosten 100% GRATIS zijn.

    Ruilen en retourneren

    • Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

    Zeker! Je hebt 30 dagen de tijd om je bestelling uitgebreid te testen. Ben je niet tevreden, dan kan je deze retour sturen zonder opgaaf van reden.

    • Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

    We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht dit niet zo zijn vinden wij dit heel jammer en horen wij ook graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen.

    Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Als dit het geval is zullen wij ervoor zorgen dat het aankoopbedrag binnen 1-5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op uw bankrekening staat.

    Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

    Een retourzending dient te zijn voorzien van Track & Trace Code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. 

    • Wat is het retouradres?

    Oude Graaf 11
    6002 NL Weert
    Nederland

    Track & Trace

    • Waar vind ik mijn Track & Trace Code?

    Zodra je bestelling verstuurd is door PostNL verzenden wij per e-mail de Track & Trace code. Daarnaast kun je ook op de volg jouw bestelling pagina op onze website het pakket volgen.

    Hoge Kwaliteit

    Gratis Verzending

    24/7 Klantenservice

    Geld terug garantie